Sunday, May 15, 2011

kadang-kadang saya rasa letih dgn perkara yg tak kunjung tiba.

kadang-kadang ia ada di dpan mata,tapi saya sembunyikan diri kerana tak dpat nk terima kenyataan yg sedia ada

kadang-kadang saya resah gelisah tapi saya tutup dgn gelak ketawa

but until when?

is there an exit for every unsolved problem in my heart?

i always believe, everything that happen is in God's hand, and i keep praying

its not that every problem keep appearing every min

but when it's come,it's like the end of everything

saya tau saya kuat

tapi kadang-kadang, saya jatuh tersungkur kerana kekuatan itu sendiri

saya terbaca yang senjata wanita apabila dlm kesulitan adalah air mata

and i think that i have lots of it!


2 comments:

  1. Pika! jgn sedih......... Moga Allah permudahkan segala2 nya utk Pika. :)

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah sentiasa bersama kita dalam mengharungi all the challenges in life. bersabar la..InsyaAllah there will be be something good ahead....Chayok cik mika...:D

    ReplyDelete