Tuesday, June 1, 2010

hati yg gelisah

arini rsa serba tak kena,tak tau nk watpe.ptg td tman angah pg alamnda,bought few things~cek2 poket duit suda kering.ish2~dlm keta mngharungi jam,ttba angah bka cerita,about my grandmom,tp kt umahni tak pnggl nenek,kitorg pnggl mak.usually in 2-3months,our grandmom will come and visits us,sleep for 2-3weeks.tp akhr2ni mak tak dtg.ingtkn mak tak larat jln jauh perak-kajang~rpa2nye ade cite dsbaliknye.she's upset with ayah,uhuk2....ari2 ayah ada tnggi suara dgn mak,so dia trasa...mmbawa hatinye yg lara plng ke perak.tidak dtg2 ke sni lg..

org kata,org tuani hatinye cpt trasa.mkn tua mkn cpt trasa.mmgla ayah 2 mnantunye,tp klu da trasa mmgla mmbawa hati yg lara.ayah saya mmg not perfect but nevertheless his my dad.ayah sya mmg grang,but nevertheless he still my dad.ayah saya mmg kuat nagging,tp dia ttp ayah saya.ayah saya tak perfect,but he still and always be my dad. bgla the best dad in the world, sya tetap pilih ayah sya....kekadang saya rsa tak puas ati dgn ayah sya,tp sya stiasa doakn kesejahteraan ayah sya.lg mrah sya dgn ayah saya,lg byk doa sya curahkn utk dia.moga2 dia stiasa dlmpahi rhmat dnia akhirat.moga tuhan jauhkn dia dr brasa rsau ttg ank2 dia.sbb only us,family knows him better.wlupn dia ska tnggi suara kt kmi, we love him from the bottom of my heart.sya tak nk mnyesal di kmudian hari.let him or me go first,we dont know.sya mau ayah sya always be there,smasa graduation sya,mnjd wali pernikahan saya dan bemain2 dgn ank2 saya. dan jika ajalnye tlh tba,maka yaAllah,pmudahknla pjlnn beliau dari liang lahad ke hari perhitungan.in the end,saya sgt syng ayah saya,eventhough i'll never said straight to him....


No comments:

Post a Comment